Zlatni lan u službi zdravlja

 

Mnogi ljudi izbjegavaju međuobroke zbog straha od nakupljanja suvišnih kilograma te se, u želji za gubitkom kilograma, ograničavaju na dva do tri obroka dnevno, misleći kako čine ”pravu stvar” za svoj organizam. No, upravo odabirom nutritivno bogatog i zdravog međuobroka organizam potičemo na dodatan rad, što dovodi do ubrzanja metobolizma i gubitka neželjenih kilograma.

Pravilnim odabirom međuobroka i njegovom konzumacijom u pravo vrijeme, možemo zaboraviti na iznenadne napadaje gladi tijekom dana ili večeri. Zdravi međuobroci pozitivno utječu na sveukupno zdravlje, pomažu u reguliranju tjelesne težine, povećavaju koncentraciju te daju dodatnu energiju.

Primjer za brz i lagan međuobrok može biti i šalica jogurta sa zlatnim lanom i cejlonskim cimetom.

Zlatni lan poboljšava rad srca, izvor je folne kiseline, magnezija, vitamina B6 i omega-3 masnih kiselina. Konzumacija zlatnog lana potiče rad probave, gubitak kilograma, spriječava nastanak celulita te potiče rad bubrega. Osobama koje imaju problema s visokim kolesterolom, preporučuje se svakodnevna konzumacija 20 grama mljevenoga lana. Zlatni lan snizuje i trigliceride te visok krvni tlak.

 

Sastojci:

  • 1 šalica tekućeg jogurta
  • 20 grama mljevenog zlatnog lana (dvije jušne žlice)
  • ½ čajne žlice cejlonskog cimeta

 

Priprema:

  1. Mljeveni zlatni lan i cejlonski cimet dodati jogurtu te promiješati.
  2. Pustiti da odstoji pet do deset minuta.