Zeleni smoothie za mršavljenje i energiju

 

Zeleni smoothie je odličan način da zeleno povrće uvrstimo u svakodnevnu prehranu. Ne treba se ograničavati na jednu vrstu povrća. Zeleni dio smoothia može biti kelj, špinat, zelena salata, kupus ili brokula. Kako bi poboljšali okus i učinili zeleni smoothie primamljivim, dodajemo omiljeno voće, primjerice banane, jabuke, kruške, naranče, bobičasto voće i slično. Uz to što je hranjiv i bogat vlaknima, zeleni smoothie je odličan za mršavljenje, gubitak kilograma i dodatnu energiju.

Ako ne volite okus kelja ili špinata, najbolji način za njihovu konzumaciju je smoothie. Tako ćete na najlakši način u organizam unijeti sve njihove hranjive tvari. Ako pomiješate šaku zelenog lisnatog povrća sa omiljenim voćem, nećete primijetiti neku razliku osim u boji napitka.

 

Sastojci:

  • 1 naranča
  • 1 banana
  • 1 list kelja/šaka špinata/šaka blitve
  • 1/2 šalice vode
  • đumbir u prahu

 

Priprema:

1. Bananu ogulite, narežite na kolutiće i zamrznite

2. Ogulite naranču i izradite je u blenderu

3. Dodajte vodu, đumbir i kelj i miksajte dok se kelj ne razradi

4. Zamrznute banane dodajte u blender i miksajte sve dok ne dobijete glatku smjesu

Ovaj smoothie možete napraviti i bez zamrzavanja banane. Ono služi samo za dodatnu svježinu smoothie napitka.

 

Više recepata za smoothie možete naći ovdje: Smoothie za energiju i vitalnost.