Zeleni smoothie: zdravi doručak za čišćenje organizma

 

Zeleni smoothie je odličan izbor za početak dana jer je vrlo hranjiv i daje tijelu potrebnu energiju. Lako se i brzo priprema, stoga je odličan za one koji žele brz ali zdrav i hranjiv doručak.

Smoothie se može pripremati od različitog voća i povrća, zbog čega se može prilagoditi svačijem ukusu. Recepti za zeleni smoothie mogu varirati, ali će uvijek dati veliku količinu vitamina i minerala. Još jedna prednost ovih zelenih napitaka je to što su izvrsni za mršavljenje, a i pozitivno djeluju na kožu.

Najbolje namirnice za zeleni smoothie su zeleno lisnato povrće, krastavci i jabuke koji se kombiniraju sa voćem radi boljeg okusa.

 

Zeleno lisnato povrće

Zeleno lisnato povrće je odličan izvor aminokiselina, kalcija, beta karotena, vitamina K, željeza, mangana, magnezija, cinka, folne kiseline i selena. Špinat ili kelj su odlične namirnice za zeleni smoothie jer jačaju imunološki sustav, obiluju hranjivim tvarima i imaju pozitivno djelovanje na kožu.

 

Krastavci

Krastavci sadrže vitamin C, vitamine B skupine, kalcij, željezo, magnezij, fosfor i mnoge druge hranjive tvari koje pozitivno djeluju na čovjekovo zdravlje. Vitamini iz krastavca će ojačati imunitet, dati energiju i učiniti kožu sjajnom. Oko 96% je voda, što ga čini odličnim za hidrataciju tijela i mršavljenje.

 

Jabuke

Jabuke su vrlo bogate važnim antioksidansima i dijetalnim vlaknima koji mogu pomoći smanjiti rizik od povišenog krvnog tlaka, dijabetesa i bolesti srca. Jabuke zadovoljavaju glad, a imaju malo kalorija tako da ne čudi što su dio zdrave prehrane koja potiče mršavljenje.

 

Sastojci:

  • 1 šalica vode
  • 1/2 šalice nasjeckanog krastavca
  • 1/2 banane
  • 1 jabuka
  • 2 šalice špinata
  • sok od 1/2 limuna
  • led

Priprema:

Sve sastojke stavite u blender i izradite ih dok ne dobijete glatku mješavinu.

 

Pogledajte recepte za zeleni smoothie za mršavljenje i smoothie za energiju i vitalnost.