Za četiri tjedna do Six Pack-a

 

Trbušni mišići su kao i svaki drugi dio tijela. Trebamo ih vježbati kako bi dobili vidljive rezultate. Six pack je nešto što mnogi ljudi misle da je za njih nemoguće, no to i nije baš tako. Pravilne vježbe i pravilna prehrana su ključ uspjeha! Vježbe za trbušne mišiće su vrlo važne, no jednako je važna i pravilna prehrana. Jedno bez drugoga ne funkcionira.

Ove vježbe za Six pack po uzoru na poznatu Oksanu Grishinu pomoći će vam izgraditi zavodljive trbušne mišiće. Dodajte i 30 minuta cardio vježbi kako bi se lakše riješili sala na trbuhu. I ne zaboravite na prehranu koja ima vrlo važnu ulogu u izgradnji trbušnih mišića – pročitajte Najbolje namirnice za čvrste trbušne mišiće. U mjesec dana bi trebali vidjeti primjetnu razliku u obliku i definiciji!

 

Vježba 1: 2 seta po 10 ponavljanja sa svake strane (uteg 2kg)

Six Pack

Vježba 2: 2 seta po 20 ponavljanja (nagnite se unatrag koliko možete držeći kukove prema naprijed, zadržite 3 sekunde, a zatim se polako vratite u početni položaj)

Six Pack

 

Vježba 3: pritisnite loptu između lakta i koljena i držite 1 minutu

Six Pack

Vježba 4: 2-3 seta po 20 trbušnjaka sa svake strane

Six Pack

 

Vježba 5: 2-3 seta po 20 ponavljanja

Six Pack

Vježba 6: 2-3 seta po 20 ponavljanja (uteg 2kg)

Six Pack

Vježba 7: 2-3 seta po 20 ponavljanja sa svake strane (uteg 2kg)

Six Pack

Vježba 8: 2-3 seta po 20 ponavljanja

Six Pack

Vježba 9: 2-3 seta po 40 ponavljanja (20 sa svake strane)

Six Pack

 

Vježba 10: 2-3 seta po 20 ponavljanja sa svake strane

Six Pack

Vježba 11: 2-3 seta po 20 ponavljanja sa svake strane

Six Pack

 

Vježba 12: 2-3 seta po 20 ponavljanja sa svake strane

Six Pack