Vježbe za vanjsku stranu bedara

 

Opušteni mišići bedara i stražnjice su jedan od glavnih ženskih problema zbog kojih se upuštamo u različite tretmane i vježbe za to područje. Što je više mišića na tom području, celulit se manje vidi. To je još jedan poticaj da vježbe za bedra i stražnjicu postanu dio naše svakodnevnice.

Vrlo je važno, u svoju fitness rutinu, uključiti i vježbe za vanjsku stranu bedara. Taj je dio najviše podložan celulitu i opuštenoj koži. U nekim slučajevima, može se opisati i kao dio koji „viri“ iz tijela.

Ove vježbe za vanjsku stranu bedara nisu usredotočene samo na vanjske mišiće bedara, već i na stražnjicu i donji dio leđa. Zbog kardio dijelova koji su također uključeni, ovim vježbama se može sagorjeti velik broj kalorija. To je odličan način za toniranje ovog dijela tijela. Kao i uvijek, važno je imati na umu da se ovim vježbama ne može smanjiti masnoća iz tijela. Izgradnja mišića je odličan način da vaš metabolizam ostane ubrzan, što pomaže u održavanju ukupne tjelesne masti niskom.

Ove vježbe za vanjsku stranu bedara traju 20 minuta i podijeljene su na 2 dijela. Svaka vježba traje 50 sekundi, a dodatna oprema nije potrebna. Procjenjuje se da ovaj 20-minutni trening sagorijeva između 150 i 230 kcal. Taj broj je za svakog pojedinca drugačiji jer ovisi o spolu, tjelesnoj težini i kondiciji.