7 vježbi za čvrste i oblikovane ruke

 

Vježbe za gornji dio tijela definirati će vaše ruke

Ova kratka 9 minutna vježba koja je prikazana u videu, fokusira se na gornji dio tijela. Ako želite definirane i mršave ruke, ove vježbe će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.

Ove vježbe za gornji dio tijela su dinamične zbog toga što su kombinacija nekoliko tradicionalnih vježbi. Koriste se pokreti koji su uobičajeni i pokreti koje ne izvodimo u svakodnevnom životu te zbog toga ove vježbe nisu zahtjevne. Možete koristiti bučice, a ako ih nemate, poslužiti će i boce s vodom.

Postoji 7 različitih vježbi koje se izvode u intervalima od 50 sekundi. Prije vježbanja se preporučuje zagrijavanje koje nije uključeno u ovaj video.

Procjenjuje se da se ovom vježbom sagorijeva 3-5 kcal u minuti ili ukupno 27-45 kcal. To se možda ne čini puno ali će definitivno ostaviti rezultate u gornjem dijelu tijela.

S obzirom da je mala potrošnja kalorija, preporučuje se kombiniranje ovih vježbi sa kardio vježbama. Ako imate mršave ruke, ove vježbe mogu se izvoditi i nekoliko puta dnevno jer će tako dati brže rezultate. Moguće je i kombiniranje sa nekim drugim vježbama za gornji dio tijela.