5 najboljih vježbi za bolna koljena

 

Mnogi ljudi vole šetnju, no ne mogu uživati u njoj kao ostali zbog bolova u koljenima. Čak i lagana šetnja može osloboditi nove bolove koji mogu uništiti uživanje u svakodnevnim aktivnostima.

Za ublažavanje ili sprječavanje bolova u koljenu, potrebno je ciljati na mišiće koji okružuju zglob, te bedra, kukove i stražnjicu, kaže Jessica Smith – certificirani trener i tvorac „Walk Strong: Total Transformation 6 Week System“. Što su jače te mišićne skupine, to je manja sila na koljena za vrijeme svakodnevnih pokreta.

Sljedeće vježbe za koljena će ublažiti bolove u koljenima i olakšati izvršavanje svakodnevnih aktivnosti. Jessica Smith preporučuje prakticiranje ovih vježbi 4-5 dana u tjednu ako je moguće. Obratite pozornost na izvođenje vježbi i položaje koljena, a ako osjetite bilo kakav oblik boli prestanite sa vježbanjem.

 

Vježba 1:

Vježbe za koljena 1

 

Vježba 2:

Vježbe za koljena 2

 

Vježba 3:

Vježbe za koljena 3

 

Vježba 4:

Vježbe za koljena 4

 

Vježba 5:

Vježbe za koljena 5

 

Slike: Matt Rainey