Vježbe koje će ukloniti salo na trbuhu

 

Salo na trbuhu je najčešći problem žena. Što više starimo, to su masne naslage oko trbuha tvrdokornije. Osim što je estetski problem, salo na trbuhu može dovesti do nekih zdravstvenih problema. Srećom, postoje vježbe koje vam mogu pomoći da se riješite sala na području trbuha i zategnete trbušne mišiće.

Za gubitak sala oko trbuha ne postoji jedna vrsta vježbe koja će rezultirati ravnim i privlačnim trbuhom bez masnoća. Kardio vježbe, vježbe snage i zdrava prehrana su ključ gubitka sala na trbuhu.

Ove vježbe se sastoje od kardio dijela, koji služi za sagorijevanje kalorija i cjelokupno smanjenje masnoća, i vježba za oblikovanje trbuha. Preporučuje se ove vježbe izvoditi 3 puta tjedno, te ih kombinirati sa vježbama snage. Na taj ćete način biti u mogućnosti vidjeti razliku u kilogramima i izgledu vašeg tijela u samo dva tjedna.

Ovaj trening ima brz tempo i više vrsta vježbi; od kardio do vježbi za trbušnjake. Sastoji se od 7 skupina vježbi; kardio vježbe u intervalima od 30 sekundi u kombinaciji sa različitim vježbama za oblikovanje.

Procjenjuje se da se ovom vježbom sagorijeva 257-407 kcal. To je vrlo visok broj kalorija za vježbe koje se uglavnom baziraju na trbušne mišiće, a sve to zahvaljujući kardio intervalima.