10 trikova za uspješno mršavljenje

 

Želite li izgubiti nekoliko kilograma, ali ne želite drastično promijeniti način prehrane? Donosimo vam nekoliko jednostavnih trikova koji će vam pomoći da bez puno odricanja smanjite kilograme.

 

Zamijenite kupovni sok od naranče domaćim

Ako ujutro popijete čašu kupovnog soka od naranče, u tijelo ćete unijeti oko 20g šećera. S druge strane, čaša svježe iscjeđenog soka od naranče sadrži oko 12g šećera. Bolji izbor je, naravno, prirodni sok od naranče koji sadrži i 3g vlakana.

 

Grickalice premjestite u posudicu

Grickalice nisu najbolji izbor ukoliko pazimo na prehranu, no ako se ne možete odvojiti od njih, donosimo jedan savjet. Slane štapiće i kokice nemojte jesti izravno iz vrećica jer tada nemate osjećaja koliko ste pojeli, već ih premjestite u manju posudicu. Istraživanja su pokazala da ako jedemo izravno iz vrećice, pojedemo više grickalica.

 

Odaberite tamnu čokoladu umjesto mliječne

Ako volite slatko, a pogotovo čokoladu, umjesto mliječne izaberite tamnu čokoladu. Tamna čokolada s visokim udiom kakaa sadrži manje šećera, mononezasićene masti popust oleinske kisline, vlakna, vitamine i minerale. Ima pozitivne učinke na zdravlje jer snižava krvni tlak, štiti srce, smanjuje rizik od dijabetesa i stvara osjećaj ugode. Saznajte i zašto je tamna čokolada dobra za zdravlje.

 

Čips od batata umjesto običnog čipsa

Svi znamo da se čips nikako ne uklapa u zdravu prehranu. Zato umjesto kupovnog čipsa napravite niskokalorični čips od krumpira koji je odlična alternativa kupovnom. Sadrži folate i vitamine B6, C i E, te se vrlo lako priprema. Kako napraviti niskokalorični slatki čips od krumpira možete saznati OVDJE.

 

Domaći namaz od čokolade umjesto Nutelle

Svi znamo da je poznata Nutella vrlo kalorična i nije primjerena za one koji se pokušavaju riješiti viška kilograma. No, pomoću 4 sastojka možete napraviti domaći namaz od čokolade i lješnjaka koji će biti puno zdraviji i manje kaloričan. Kako ga napraviti, možete saznati OVDJE.

 

Zeleni čaj umjesto kave

Ako dnevno popijete 2-3 kave ili čak i više, pokušajte barem jednu zamijeniti za zeleni čaj. Zeleni čaj može pomoći da izgubite neželjene kilograme. Također ima termogenetska svojstva koja podižu temperaturu tijela i ubrzavaju metabolizam. Na taj način tijelo sagorijeva više masti nego inače. Zeleni čaj daje osjećaj sitosti, što ga čini vrlo učinkovitim sredstvom u borbi protiv viška kilograma. Najkvalitetniji zeleni čaj možete naručiti OVDJE.

 

Topla voda i limun za početak dana

Voda s limunom pomaže istopiti suvišne kilograme i kontrolira želju za jelom. Previše toksina u tijelu imati će loš utjecaj na metabolizam što dovodi do povećanja tjelesne masti. Limun uklanja toksine iz tijela te pomaže u čišćenju organizma. Kako i kada piti toplu vodu s limunom saznajte OVDJE.

 

Jedite bez TV-a i mobitela

Ako jedete dok gledate TV, igrate igrice ili provjeravate poruke na mobitelu, možete pojesti čak i do 40% više hrane. Zbog toga je važno jesti u miru bez dodatnih aktivnosti jer ćete na taj način brže dobiti osjećaj sitosti.

 

Ne preskačite doručak

U želji da što brže izgubite nekoliko kilograma, ne izbjegavajte doručak! Doručak je energija koja vas podiže u jutarnjim satima i o njemu ovisi daljnji unos hrane u organizam. Ako preskočite doručak, veća je vjerojatnost da ćete previše pojesti u sljedećem obroku. Priuštite si zdrav i kvalitetan doručak. Na taj ćete način poboljšati metabolizam i produljiti sitost do sljedećeg obroka. Saznajte i 5 brzih ideja za zdravi doručak.

 

Pijte vodu prije jela

Jedan od najučinkovitijih načina da smanjite unos kalorija je smanjivanje količine hrane koju unosite kroz obrok. Najbolji način za to je da popite čašu vode prije jela. Osjećaj punoće koji ćete dobiti ispijanjem vode, učinit će vas manje sklonima pretjeranom unosu hrane. Pijte dovoljno vode kako biste regulirati količinu kalorija koju konzumirate.

 

SAVJET: Trikovi za mršavljenje u kombinaciji s fizičikim aktivnostima će dati još bolje rezultate. Pokušajte 1-3 puta tjedno vježbati kako bi uspješno smanjili kilograme, osjećali se bolje i bili zdraviji!