8 trikova u kuhinji koji će vam pomoći u mršavljenju

 

Mršavljenje je samo po sebi vrlo teško za mnoge ljude. Različita brza hrana i slastice nam mogu otežati put ka zdravoj i vitkoj liniji. Nedostatak vremena je još jedna stvar koja nam stvara probleme u mršavljenju. Kuhanje i pripremanje obroka može nam oduzimati puno vremena, pa je vrlo važno dobro se organizirati u kuhinji.

Možda će vam baš ovi trikovi u kuhinji pomoći u mršavljenju i olakšati pripremanje zdravih obroka!

 

Smoothie vrećice

Ako svako jutro pijete smoothie, ovaj trik je idealan za vas! Umjesto svakodnevnog rezanja voća i povrća, vikendom pribavite namirnice i sve ih nasjeckajte onako kako i inače to radite. U vrećicu za zamrzavanje ubacite voće i povrće koje vam je potrebno za jedan smoothie i zamrznite. Na taj način spremite 7 vrećica za smoothie i imat ćete spreman obrok za svako jutro. Ujutro jednostavno izvadite voće i povrće iz vrećice, stavite ga u blender i dodajte vodu, mlijeko ili jogurt.

smoothie-vrecicee

 

Povrće umjesto tjestenine

Tjestenina nije poželjna za vrijeme mršavljenja i mnogim ljudima ju je vrlo teško izbjegavati. No, i za to postoji trik! Tjesteninu zamijenite povrćem. Mrkve ili tikvice narežite na tanke trakice pomoću noža ili gulilce za krumpir. I to je to! Imate zdravu i ukusnu zamjenu za tjesteninu. Skuhajte ju na isti način kao i tjesteninu i umiješajte u umak.povrce-tjestenina

 

Posude sa salatama

Nemate vremena za rezanje salate svaki dan? Vikend je vrijeme za pripremu! Sve sastojke za salatu narežite i spremite ih u plastične posude sa poklopcem. Pohranite ih u hladnjak i svaki dan imate spremnu salatu bez puno muke. Jedino što trebate je začiniti ju i po želji preliti s umakom. U salatu možete staviti zeleno lisnato povrće, mrkvu, grah, krastavac, rajčicu, kukuruz ali i rižu, quinou, sir i komadiće piletine.

posude-sa-salatama

 

Zeleno lisnato povrće u kockicama leda

Zeleno lisnato povrće je poželjan dodatak za zdravi smoothie. S obzirom da takvo povrće brzo uvene i ne može se dugo čuvati, možete napraviti male zelene kockice leda. Lisnato povrće stavite u blender, dodajte malo vode i izradite. Dobivenu smjesu izlijte u kalup za led i zamrznite. Tako ćete uvijek imati mali dodatak povrća za svoj smoothie koji jednostavno dodajte u blender sa ostalim sastojcima.

povrce-u-kockicama-leda

 

Doručak koji se priprema dok spavate

U večernjim satima prije nego što odete u krevet, pomiješajte sastojke u posudi, a ujutro kada se probudite imat ćete spreman doručak. Jednostavno, ukusno i puno prekrasnih okusa. Potrebne su vam zobene pahuljice, chia sjemenke, mlijeko, grčki jogurt, te voće i orašasti plodovi po želji. Kako napraviti doručak koji se priprema dok spavate pogledajte OVDJE.

dorucak-dok-spavate

 

Zamrznuta zobena kaša

Ako ste ljubitelj zobene kaše i često ju pripremate za doručak, onda će vam ovaj trik uštedjeti puno vremena! Napravite veću količinu zobene kaše, napunite njome kalup za muffine i stavite u zamrzivač. Kada se zamrznu, izvadite male „kolačiće“ zobene kaše i premjestite ih u plastične vrećice za zamrzavanje. Ujutro kada poželite zobenu kašu, jednostavno izvadite 2-3 „zobena kolačića“ i zagrijte u mikrovalnoj ili na laganoj vatri pa dodajte svoje omiljene dodatke. I zobena kaša je gotova u trenu!

zamrznuta-zobena-kasa

 

Avokado umjesto maslaca

Za pečenje slastica potreban nam je maslac, no nažalost nije poželjan sastojak zdrave prehrane. Zato ga zamijenite sa avokadom, na način da ga dobro izgnječite i dodate u svoje zdrave muffine ili kolače.

 

Datulje umjesto šećera

Datulje nisu oslobođene kalorija, no pružaju nam vlakna koja obični šećer nema. Zato ih možete koristiti u izradi zdravih keksa kako bi dobili slatkoću. Na taj ćete način smanjiti unos šećera i olakšati mršavljenje.

 

Izvor slika: www.popsugar.com