Hladna salata od raštike i crvenog graha

 

Raštika je najbolji izbor za hladne zimske dane. Odličan je izvor vitamina C i beta-karotena. Sadrži veliku količinu vitamina A i kalcija, ali i vitamina B skupine, te vitamina E. Raštika jača kosti, smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, poboljšava zdravlje očiju i jača imunitet.

Salata od raštike i crvenog graha je današnji izbor kuhara Damira koji preporučuje uvrstiti raštiku u prehranu najmanje jednom tjedno.

 

Sastojci:

  • 500g raštike
  • 300g kuhanog crvenog graha
  • 1 glavica luka
  • 1 režanj češnjaka
  • sol i papar
  • maslinovo ulje
  • jabučni ocat

 

Priprema:

1. Na maslinovom ulju kratko popržiti glavicu luka izrezanu na rezance

2. Kada luk požuti, dodati češnjak narezan na ploškice i raštiku izrezanu na rezance

3. Prodinstati cca 5-10 min dok raštika ne omekani

4. Podliti sa pola deci vode, pa pustiti da voda ispari

5. Maknuti s vatre i umiješati grah

6. Posoliti i popapriti po želji i zakiseliti jabučnim octom

7. Ostaviti u hladnjaku 1-2 sata da se ohladi i servirati

 

Savjet: Raštiku smo kratko termički obradili pa bi zbog toga mogla biti malo žilava ali tada zadržava sve svoje nutritivne vrijednosti. Ovu salatu možete jesti kao glavni obrok ili kao prilog.

damir-bogunovicO AUTORU: Damir Bogunović je kuhar u vrhunskom restoranu “Kaptolska klet” pod vodstvom slavnog kuhara Tomislava Špičeka.