Proteinski doručak za početak dana

 

Doručak vam daje energiju potrebnu za početak dana, a dodavanjem dodatnih proteina možete produljiti osjećaj sitosti. Istraživanja su pokazala da su, oni koji imaju proteinski doručak, dulje siti u odnosu na ljude koji jedu doručak pun ugljikohidrata. Da biste jutro započeli kvalitetno, isprobajte ove proteinske obroke od kojih ćete biti siti.

 

Zobene pahuljice ili müsli sa grčkim jogurtom

Dodavanjem grčkog jogurta zobenim pahuljicama, ćete dobiti zanimljiviji i ukusniji doručak. Bademi ne samo da daju hrskavost već i obiluju vitaminom E koji djeluje kao antioksidans. Umjesto zobenih pahuljica možete koristiti domaći müsli.

  • Kombinirajte 3/4 šalice zobenih pahuljica ili müslia s 3/4 šalice grčkog jogurta i 10 badema.
  • Za dodatnu slatkoću možete dodati svježe šumsko voće ili banane.
[Također pročitajte: Zobena kaša na dva načina]

 

Parfait od quinoe i šumskog voća

Da, moguće je imati slatki početak dana pun vitamina bez grižnje savjesti. Ovo je zdrava verzija parfaita koji obiluje proteinima i dobrim ugljikohidratima.

  • Kombinirajte 1/3 kuhane quinoe, 3/4 šalice grčkog jogurta, 1/4 žličice ekstrakta vanilije (ili mahune vanilije) i 1/2 žličice cimeta.
  • Pospijte sa malo šumskog voća i oraha.

 

Sendvič od jaja

Ovaj sendvič je puno zdravija verzija sendviča koji će zadovoljiti vašu želju za hranom i dugo vas držati sitima. U usporedbi s tipičnim fast food sendvičem, ovaj ima gotovo 40% više proteina i puno manje masnoća.

  • Skuhajte jaje i tostirajte šnitu kruha od cjelovitog brašna.
  • Nakon što je jaje kuhano, stavite 1/2 šalice svježeg sira na vrh kruha i jaje narezano na kriške.

 

Francuski tost

Francuski tost više nije samo za dane kada ne pazite na kilograme. U njemu možete uživati kada god to poželite.

  • Umočite 1 krišku kruha od cijelovitog brašna u razmućeno jaje.
  • Zapecite ga na tavi oko 1 min sa svake strane ili dok lagano porumeni.
  • Pospite ga cimetom (ili bilo kojim drugim omiljenim začinom) i poslužite s 3/4 šalice jogurta.
  • Po želji dodajte malo šumskog voća.

 

Omlet sa gljivama i rajčicom

Ovaj doručak obiluje vlaknima, proteinima i ostalim hranjivim tvarima koji će vam dati energiju za početak dana. Uključuje gljive i rajčice, ali možete dodati i papriku, luk ili špinat.

  • Kombinirajte 4 bjelanjaka s 1 cijelim jajetom.
  • Na malo ulja pecite omlet.
  • Nakon što se počinje odvajati od rubova, u sredinu dodajte 1/2 šalice svježeg sira, 1/2 šalice narezanih gljiva i 1/2 nasjeckane rajčice.
  • Pred kraj preklopite omlet i poslužite ga.

 

Grčki jogurt sa lanenim sjemenkama i orasima

Ovaj savršen i zdrav doručak, objedinjuje sve hranjive tvari. Orasi koji obiluju omega-3 masnim kiselinama i lanene sjemenke, dobre su za zdravlje srca i mršavljenje.

  • Pomiješajte 3/4 šalice grčkog jogurta sa nekoliko oraha i 2 žlice lanenih sjemenki.
  • Po želji dodajte svježe ili suho voće iz kojih ćete dobiti vitamine i minerale.