Preskakanje užeta: odličan kardio trening

 

Svatko tko je već koristio uže za preskakanje, zna da se broj otkucaja srca tokom preskakanja znatno povećava. Budući da je intenzitet treninga s užetom visok, ima veliki utjecaj na metaboličke procese u tijelu. Kao rezultat toga, dolazi do veće potrošnje energije.

Preskakanje užeta je odlična kardio vježba u kojoj rade sve skupine mišića. Izuzetno je dobro za noge i stražnjicu, te trbušne mišiće i ruke. No, u isto vrijeme je i vrlo zahtjevno u početku. Može doći do zapinjanja užeta i petljanja, ali nemojte odustati!

 

Kako preskakati uže?

Preskakanje užeta je puno sigurnije od trčanja za koljena i zglobove. Nemojte skakati po betonskim ili kamenim površinama. Najbolje je da ove vježbe izvodite u vlastitom domu na mekanijoj površini (tepih) jer na taj način čuvate svoje zglobove od bolova i ozljeda.

Za preskaknje užeta potrebni su koordinirani pokreti ruku i nogu. Ramena bi trebala biti opuštena, a laktovi ne previsoko. Dodir s tlom bi trebao biti mekan i na nožnim prstima kako bi se smanjio pritisak na koljena i zglobove te mogućnost ozljede.

 

Preskakanje užeta djeluje učinkovito na:

  • poboljšanje kondicije
  • koordinaciju i ravnotežu
  • poboljšanje cirkulacije
  • snagu i brzinu
  • mišiće nogu, stražnjice i trbuha