5 namirnica koje smanjuju salo na trbuhu

 

Salo na trbuhu, također poznato kao visceralno masno tkivo, je glavna briga mnogih žena. Osim što nije estetski privlačno, ono također povećava rizik od visokog krvnog tlaka, dijabetesa i bolesti jetre.

Mnogi ljudi odlaze na razne dijete kako bi izgubili salo na trbuhu, no to nije najbolje rješenje. Idealan način da biste se riješili ovog problema je pametan izbor namirnica i svakodnevna tjelovježba koja uključuje posebne vježbe koje će ukloniti salo na trbuhu.

 

Bademi

Bademi sadrže polinezasićene i mononezasićene masti. Obje masti pomažu spriječiti prejedanje. Istraživanja su pokazala da bademi potiskuju osjećaj gladi i pomažu u borbi protiv bolesti srca. S obzirom da imaju visoki udio magenezija, bademi su ključna komponenta za izgradnju mišića. Više mišića će pomoći sagorjeti više sala oko trbuha. Osim toga, visoki sadržaj vlakana u bademima daje dulji osjećaj sitosti.

 

Grah

Redovita konzumacija različitih vrsta grahorica pomaže u smanjenju sala na tijelu, razvijanju mišića i poboljšanju procesa probave. Grah će, osim toga, pomoći da se osjećate siti duže vrijeme, čime se smanjuje mogućnost od prejedanja. Grah je dobar izvor vlakana, koja pomažu razbiti upravo salo na trbuhu. Osim toga, ugljikohidrati iz graha daju tijelu potrebnu energiju.

 

Celer

Da biste imali ravan trbuh bez sala, u prehranu uvrstite celer. Celer ima vrlo malo kalorija, puno vlakana, a sadrži i kalcij te vitamin C koji pomažu u mršavljenju. Ako niste ljubitelj ovog povrća, možete ga dodati u svoj smoothie za mršavljenje ili ga staviti u juhu i salatu. Dodatna korist od celera je da sadrži apigenin, prirodni spoj koji smanjuje rizik od raka jajnika kod žena.

 

Krastavci

Krastavci su izuzetno osvježavajuća i nisko kalorijska hrana, a sadrže oko 96% vode. Obiluju mineralima, prehrambenim vlaknima i vitaminima. Salata od krastavaca je učinkovit i zdrav način da očistite svoje tijelo od štetnih toksina i izgubite na težini.

 

Jabuke

Jabuke su bogate dijetalnim vlaknima, flavonoidima i beta-karotenom, koji vam daju osjećaj sitosti čime se smanjuje mogućnost prejedanja. Prirodni spoj u jabukama poznat kao pektin, pomaže u mršavljenju. Voće bogato pektinom obično zahtijeva više žvakanja, a kada se pektin otopi u želucu, tvori tvar koja veže masti, tako da se one brže apsorbiraju. Osim toga, pektin također smanjuje rizik od raka debelog crijeva, a antioksidansi i vitamin C će vam pomoći zadržati kožu bez bora.

Osim ovih, mnoge druge namirnice također pomažu u mršavljenju i uklanjanju sala s trbuha. Neke od njih su: špinat, grejp, jogurt, pileća prsa, bobičasto voće, mahune, kelj, zelena salata i slično.