Najbolji izvori proteina za mršavljenje

 

Gubitak težine je više od smanjenja kalorija i izbjegavanja onoga što volimo. Za uspješan gubitak kilograma i održavanja željene težine, potrebno je pronaći način da jedete manje, a imate jednaki osjećaj sitosti.

Proteini su vaše tajno oružje u borbi s neželjenim kilogramima, jer daju osjećaj sitosti bez dodavanja nepotrebnih kalorija. Oni također pomažu ubrzati metabolizam. Ako vam je cilj gubitak kilograma, ovih 5 namirnica su odlični izvori proteina koji će vam pomoći da izgubite neželjene kilograme.

 

Bjelanjci

Dok su jaja u cjelini veliki izvori proteina, žumanjci sadrže masti. Stoga ako pokušavate izgubiti kilograme najbolje je koristiti samo bjelanjke kada god je to moguće.

Bjelanjci se mogu pripremiti kao zasebno jelo ili kao dodatak jelima. Možete napraviti ukusan omlet od bjelanjaka ili ih koristiti u dijetnim kolačima. U svakom slučaju, bjelanjci će vam zadovoljiti glad i učiniti da se osjećate sito. Budući da sadrži samo 54 kcal na 100 g i 1 g ugljikohidrata, bjelanjak je odličan saveznik u mršavljenju.

 

Spirulina

Možda niste prije čuli za spirulinu, ali to je protein koji svakako trebate dodati u svoj način prehrane, ako želite izgubiti na težini.
Spirulina je alga koja se sastoji od 60% proteina. Sadrži aminokiseline i vitamine A, B, C, D i E. Od minerala sadrži željezo, kalcij, kalij, magnezij, fosfor, natrij, cink i selen. Može se kupiti u obliku praha koji na jednu žličicu sadrži 4 g proteina. Osim što je bogata proteinima, spirulina također ubrzava metabolizam i detoksificira tijelo.

 

Pileća prsa

Pileća prsa su odličan izvor proteina, pogotovo za one koji žele smršaviti. Na 100 g sadrže 23 g proteina i samo 1 g masti. Uz odličan okus, pileća prsa se mogu pripremiti na bezbroj načina. Sadrže veliku količinu triptofana, za kojeg je poznato da promiče rast mišićne mase i smanjuje stres, koji može usporiti metabolizam.

 

Bijela riba

Bijela riba ima malo kalorija i bogata je proteinima. Odličan je izvor omega-3 masnih kiselina te željeza, cinka i kalcija. Može se pripremati na mnogo načina i biti će jednako ukusna pržena, pečena, kuhana ili na žaru. Postoji nekoliko vrsta riba koje spadaju u tu kategoriju, uključujući oradu, brancin, oslić, škarpinu, pastrvu i bakalar.

 

Nemasni jogurt

Jogurt je dokazano zdrav izvor antioksidansa, koji su važna komponenta mršavljenja. Ima velik udio kalcija i magnezija koji se bore protiv stresa i daju snagu, kao i kalija koji eliminira nadutost.

Jogurt također sadrži vitamin B12 koji drastično ubrzava metabolizam. Koristite nemasni jogurt kao zaseban obrok ili dodatak žitaricama i salatama.

 

Ove namirnice, u kombinaciji s pravilnom prehranom i tjelovježbom, mogu pomoći da postignete svoje ciljeve u mršavljenju i ostvarite dugoročni uspjeh.