Najbolje namirnice za čvrste trbušne mišiće

 

Ako su vam cilj ovo ljeto čvrsti trbušni mišići, six-pack ili ravan trbuh, vježbe za taj dio tijela su vrlo važne, no jednako je važna i pravilna prehrana. Jedno bez drugoga ne funkcionira.

Jeste li ikada čuli izreku „trbušni mišići nastaju u kuhinji“? Možda vam se to čini vrlo glupo, no to je prava istina! Činjenica je da prehrana igra vrlo važnu ulogu u tome kako vaše tijelo izgleda. Ključ uspjeha je upravo u pravilnoj prehrani jer uz pomoć nje, masnoće koje su se godina nakupljale preko trbušnih mišića, polagano „nestaju“. Upravo te masnoće su razlog zašto se vaši trbušni mišići ne vide.

Kako bi ih uklonili, potrebno je konzumirati „prave“ namirnice i naučiti kako i na koji način treba jesti.

 

Savjeti:

Jedite svaka 2.5-3 sata. Na taj način se ubrzava metabolizam, smanjuju napadaji gladi i stabilizira razina šećera u krvi.

U potpunosti izbacite iz prehrane prerađenu hranu, rafinirani šećer, prženu hranu i gazirane sokove.

Izbjegavajte „dijetnu hranu“ – sve što ima oznaku  “bez šećera”, “bez masti” i „light“ sadrži kemikalije koje uzrokuju da tijelo više žudi za nezdravom hranom ali i da zadržava pohranjene masnoće.

U svakom obroku pojedite porciju proteina.

Jedite više povrća. Povrće je puno antioksidansa, vitamina i minerala, a ima vrlo malo kalorija.

Jedite zdrave masnoće. Zdrave masti pomažu u sagorijevanju masnih naslaga u tijelu. Osim toga, zdrave masti imaju mnoge prednosti za cjelokupno zdravlje.

Jedite ugljikohidrate bogate vlaknima čiji glikemijski indeks (GI) ne prelazi 50 za svaki obrok.

 

Najbolje namirnice za čvrste trbušne mišiće

Donosimo vam najbolje namirnice za čvrste trbušne mišiće kako bismo vam olakšali put do željenih rezultata.

Povrće

  • Grašak
  • Špinat
  • Zelena salata
  • Rukola
  • Kupus
  • Kelj
  • Prokulice
  • Luk
  • Paprike
  • Slatki krumpir
  • Patlidžan
  • Gljive
  • Šparoge
  • Grah
  • Leća
  • Brokula
  • Karfiol
  • Tikvice
  • Mahune
  • Krastavci

Zdrave masnoće

  • Prirodni maslac od kikirikija
  • Maslac od badema
  • Bademi
  • Orasi
  • Lješnjaci
  • Indijski oraščići
  • Pistacije
  • Neslane sjemenke suncokreta
  • Losos
  • Avokado
  • Lanene sjemenke ili laneno ulje
  • Chia sjemenke
  • Kokosovo ulje
  • Maslinovo ulje
  • Bademovo mlijeko
  • Kokosovo mlijeko
  • Riblje ulje i Omega-3
  • Hummus

Proteini

  • Pileća prsa
  • Pureća prsa
  • Riba
  • Quinoa
  • Grah
  • Jaja

I zapamtite, vježbanjem trbušnih mišića ne smanjujemo masne naslage na njima, već ih samo učvršćujemo!

.