Mlijeko od konoplje: zašto je zdravo i kako ga pripremiti?

 

Mlijeko od konoplje je bogato proteinima, pogodno je za sportaše, ljude s alergijama, netolerantne na laktozu, vegetarijance i za one koji jednostavno žele uključiti konoplju u svoj zdravi način prehrane. Za razliku od kravljeg mlijeka, alergijske reakcije na mlijeko od konoplje su vrlo rijetke.

Mlijeko od konoplje je odličan izvor omega-3-6-9 masnih kiselina, vitamina A, B, E i folne kiseline. Omega-3 masne kiseline su vrlo važne jer  štite srce i krvne žile, te reguliraju kolesterol. U mlijeku se može naći i lecitin koji značajno utječe na jetru i mozak. Također je bogato kalcijem, magnezijem, kalijem, željezom i netopivim vlaknima.

[Također pročitajte: Sjemenke konoplje: izvor proteina i omega-3]

 

Mlijeko od konoplje ima mnoge pozitivne učinke na naše zdravlje:

  • Lako je probavljivo
  • Djeluje protuupalno i poboljšava cirkulaciju krvi
  • Čuva kosti i zube
  • Štiti srce i krvne žile
  • Daje energiju i izdržljivost
  • Održava normalnu funkciju mišića
  • Sadrži esencijalne masne kiseline u ravnoteži koja je idealna za ljude

 

Priprema mlijeka od konoplje

Biljno mlijeko se može napraviti od različitih žitarica i orašastih plodova. Tu su bademovo mlijeko, zobeno mlijeko, sojino, kokosovo i slično.  Ovoga puta vam predstavljamo pripremu mlijeka od konoplje koje ima kremastu teksturu i specifičan, orašast okus. Gusto je, pogodno za kavu i vrlo korisno u kuhanju.

 

Potrebni sastojci:

  • 1 šalica sjemenki konoplje
  • 3 šalice vode
  • 2-3 žlice meda (ili drugog sladila)
  • vanilija i cimet (po želji)

 

Priprema:

Sjemenke konoplje, vodu i med stavite u blender i miksajte dok se sve ne sjedini. Dobiveno mlijeko procijedite kroz sitno cjedilo ili gazu. Mlijeko ponovo stavite u blender, dodajte po želji vaniliju i cimet i miksajte nekoliko sekundi.  Mlijeko pohranite u staklenku i čuvajte u hladnjaku do 3 dana.