Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack za neodoljive mišiće

 

Jillian Michaels je nagrađivana trenerica koja je najpoznatija po showu „The Biggest Loser“ NBC televizije koja je u Americi stekla jako veliku popularnost. U ovom show-u pomaže smršaviti ljudima koji imaju problema s kilogramima. Osim toga, Jillian Michaels je osmislila velik broj programa za vježbanje poput „Ripped in 30“, „Killer Buns & Thighs“, „6 Week Six-Pack“ i „No More Trouble Zones“.

Jedan od njezinih najpoznatijih programa „30 Day Shred“ smo obradili OVDJE. Uz njega, tu je i program „6 Week Six-Pack“ kojem je cilj stvoriti Six-Pack, najpopularniju skupinu mišića na trbuhu. O popularnim “pločicama” na trbuhu maštaju mnoge žene, misleći da ih nikada neće moći imati.

 

„6 Week Six-Pack“ program uključuje 2 levela (razine):

  • 1.level – trajanje 3 tjedna
  • 2.level – trajanje 3 tjedna

Svaki level traje 30 minuta + nekoliko minuta zagrijavanja i istezanja. Oba levela se izvode 5 dana u tjednu, dok su ostala 2 dana namijenjena za odmor.

 

Level 1

Level 1 traje 3 tjedna u kojima se vježbe izvode 5 puta na tjedan. Traje 34 minute u koje je uključeno zagrijavanje i istezanje. Uz vježbe fokusirane na trbušne mišiće, level 1 uključuje i cardio vježbe. Ako ste početnik, 3-4 dana prije početka vježbajte level 1 na način da svaku vježbu iz videa odradite u pola trajanja. Upala mišića za početnike je neizbježna, no možete ju smanjiti na ovaj način.

Već nakon 10-15 dana ćete vidjeti velike promjene. Trbuh će se početi smanjivati, a mišići će postajati sve čvršći. S obzirom da su rezultati provjereno vidljivi u kratkom roku, imat ćete snage i volje za daljnjim vježbanjem.

 

Level 2

Prelazak na level 2 će biti teži, pa preporučujemo da prvih nekoliko dana vježbate sa pomoćnicom Jillian Michaels koja pokazuje jednostavnije verzije vježbi upravo za početnike. Ako će vam i to biti prezahtjevno, jednostavno možete nastaviti vježbati još neko vrijeme level 1. Ovaj level traje također 3 tjedna u kojima se vježbe izvode 5 puta na tjedan.

6 Week Six-Pack level 2 možete pogledati OVDJE.

Nakon 6 tjedana vježbanja, vidjet ćete da se svaka kap znoja isplatila! Centimetri masnih naslaga će se smanjiti, a vaši mišići će ukazivati na popularni Six-Pack (to naravno ovisi o tome koliko ste intenzivno izvodili vježbe).

 

Kako se hraniti tokom programa?

Vrlo je važno promijeniti prehranu tokom ovog programa. Masna hrana i hrana bogata ugljikohidratima trebala bi što manje biti na vašem jelovniku. Meso, riba i povrće su glavni elementi prehrane koju bi trebali prakticirati uz „6 Week Six-Pack“ radi postizanja što boljih rezultata. Potrebno je piti dovoljno vode i izbaciti alkohol.