Brzo i lako izbjegnite neugodan miris stopala

 

Neugodan miris stopala je nešto čega se svi sa ovim problemom srame. Nije niti malo ugodno stajati pored nekoga i osjetiti taj neugodan miris. No, nažalost ovaj problem se ne može u potpunosti riješiti, ali može se ublažiti.

 

Tretirajte stopala kao i pazuhe

Postoje mnogi dezodoransi za stopala koji smanjuju znojenje i neugodan miris stopala. Nekima i ta opcija pomaže, stoga svoja stopala jednostavno nasprejajte prije oblačenje čarapa i obuće. Svaki dan perite noge u mlakoj vodi sa mirisnim ili antibakterijskim sapunom.

 

Pazite na vlagu

Nakon kupke ili tuširanja osušite stopala sušilom za kosu (namjestite na najnižu temperaturu). To je osobito dobro ako ste skloni gljivicama na noktima. Sušenje sušilom za kosu pomaže spriječiti infekcije i smanjuje vlažnost stopala.

Vrlo je važno i temeljito obrisati stopala nakon tuširanja, osobito između prstiju.

 

Napravite kupke

Isprobajte kupku za noge od crnog čaja. Namačite dvije vrećice čaja u 500 ml vode 15 minuta. Maknite vrećice i razrijedite čaj sa 2 l vode. Namačite noge u ovoj tekućini oko 30 minuta. Svakodnevno ponavljajte postupak. Taninska kiselina iz crnog čaja ubija bakterije i zatvara pore, čime se smanjuje znojenje stopala.

Kupku za stopala protiv neugodna mirisa možete napraviti tako da pomiješate vodu i ocat u omjeru 2:1. Možete dodati i nekoliko kapi ulja majčine dušice koje će pojačati djelovanje kupke. Ulje sadrži snažan antiseptik koji ubija bakterije i uzročnike neugodnih mirisa. Namačite stopala 15-20 minuta svaki dan kroz 7 dana. Ukoliko imate oštećenu kožu ili ranice, nemojte prakticirati ovu kupku.

 

Mirisna masaža stopala

Ulje lavande ne samo da ima ugodan miris, već i uništava bakterije. Stavite nekoliko kapi ulja na stopala i izmasirajte ih prije odlaska na spavanje.

 

Kupka s gorkom soli

Pomiješajte 2 šalice gorke soli sa 4 l tople vode. Namačite stopala dva puta na dan. Gorka sol smanjit će znojenje i pomoći uništiti bakterije.

 

Soda bikarbona

Na stopala nanesite sodu bikarbonu ili kukuruzno brašno prije oblačenja obuće koji će apsorbirati znoj koji uzrokuje neugodan miris.

 

Savjeti

Mijenjajte čarape najmanje jednom, a po mogućnosti 2-3 puta na dan. Izmjenjujte najmanje dva para cipela. Ako ste nosili jedne cipele cijeli dan, ostavite ih da se prozrače na svježem zraku 24 sata i nemojte ih spremati dok su vlažne.

Nosite cipele koje su otvorene sa strane ili otvorene sandale kada je god to moguće jer one omogućuju stopalima da dišu. Stopala će također bolje disati ako nosite pamučne, a ne sintetičke čarape. Izbjegavajte stare papuče i barem po kući hodajte bosi (ako to vrijeme dozvoljava).

Obuću držite na svijetlom i prozračnom mjestu, a ne u mračnom ormaru u kojem bakterije uživaju.

Sportsku obuću perite barem jednom mjesečno ako se može prati.