Dijeta 3 sata poznatog fitness trenera

 

Dijeta 3 sata podrazumijeva obrok svaka tri sata

Ovu dijetu osmislio je Jorge Cruise koji je uspješni fitness trener. Dijeta 3 sata temelji se na 5 obroka dnevno svaka 3 sata. Ako se ne jede dovoljno često, tijelo prolazi kroz proces pohranjivanja masnoća, a izgaranja mišića.

Pravila ove dijete su:

  1. Doručkovati se mora unutar jednog sata od buđenja
  2. Kroz dan jesti svaka 3 sata
  3. Večerati 3 sata prije spavanja
  4. Potrebno je držati se preporučene veličine obroka; 400 kcal za svaki obrok, maksimalno 100 kcal za međuobrok te 50 kcal za obrok prije spavanja.

 

Ukupan broj kalorija u jednom danu je 1.450 kcal

Kod ove dijete nema loše hrane, već samo loše količine određenih namirnica. Drugim riječima, dozvoljeno je jesti sve; proteine, ugljikohidrate, masti, fast food hranu, slastice sve dok ukupna količina dnevnih kalorija ne prelazi 1.450 kcal. Ovim načinom prehrane se ubrzava metabolizam, podiže energija i smanjuje apetit (zbog redovitih obroka).

Doručak se preporučuje imati u 7:00 h ali vrijeme obroka može se prilagoditi obavezama i aktivnostima. Može se jesti zobena kaša, omlet od bjelanjaka, sir, voće.

Za ručak i večeru može se jesti piletina, puretina, losos, tuna, škampi, šunka, integralna tjestenina, smeđa riža, salate, špinat, juha od povrća, voće.

Za međuobrok može se uzeti voćka i 5 badema, nemasni jogurt sa cjelovitim žitaricama, smoothie, šnitica pureće šunke i nemasni sir.

 

Prednosti

  • jednostavna je i lako se primjenjuje
  • jede se svaka 3 sata stoga se ne osjeća glad
  • nije potrebno odreći se omiljene hrane

 

Nedostaci

  • na jelovniku se često može naći nezdrava hrana
  • obrok svaka 3 sata zahtjeva više vremena za pripremu i organizaciju