Čips od jabuke koji se uklapa u svaku dijetu

 

Jabuke su vrlo popularno voće, u kojem možemo uživati čitavu godinu. Obiluju vlaknima i tako nas dulje drže sitima. Jabuka sadrži pektin i polifenole koji održavaju razinu kolesterola. Osim toga, jabuke su odličan izvor vitamina C, a sadrže i malo kalorija. Jedna jabuka srednje veličine sadrži oko 95 kcal.

Osim što ih jedemo svježe, možemo napraviti i čips od jabuke koji može biti odlična grickalica za djecu i odrasle. Umjesto masnih i slanih čipseva, jedite čips od jabuke koji će svojom slatkoćom i okusom zasigurno zadovoljiti vaša nepca. Tako ćete u tijelo unijeti manje kalorija i masti, a i dalje ćete imati grickalicu koju možete jesti između obroka.

Čips od jabuke se može pripremiti na više načina i tako ga učiniti zanimljivijim. Uz dodatak cimeta, meda i limuna, ove zdrave grickalice mogu postati još finije!

Jednostavni čips od jabuke

Ovo je najjednostavnija verzija sušenih jabuka bez ikakvih dodataka. Jednostavno operite jabuke, narežite ih na tanke ploške i stavite na pleh obložen papirom za pečenje. Možete se poslužiti s ribežom za kupus, kako bi sve ploške bile jednake debljine. Pecite na 100°C oko 1 sat. Kada postane hrskavo, izvadite i pustite da se ohladi.

Čips od jabuke s medom, cimetom i limunom

  • jabuke
  • med
  • cimet
  • limun

1. Jabuke operite i izvadite im sredinu

2. Narežite ih što tanje i približno jednako

3. Pomiješajte med, cimet i limun, pa svaku plošku umočite u mješavinu

4. Poslažite na pleh sa papirom za pečenje i pecite u pećnici na 100°C oko 1 sat

5. Kada postane hrskavo, izvadite i pustite da se ohladi

Čips od jabuke s cimetom

  • jabuke
  • cimet

1. Jabuke operite i izvadite im sredinu

2. Narežite ih što tanje i približno jednako

3. Svaku plošku jabuke pospite s cimetom u prahu

4. Poslažite na pleh sa papirom za pečenje i pecite u pećnici na 100°C oko 1 sat

5. Kada postane hrskavo, izvadite i pustite da se ohladi

 

.