8 zanimljivih stvari koje hodanje čini vašem tijelu

 

Kada moramo otići do dućana, najlakša i najbrža opcija je sjesti u auto i odvesti se do njega. No nije i najzdravija. Svakodnevno hodanje, može učiniti vaš život zdravijim i boljim.

National Institutes of Health predlaže 10.000 koraka na dnevnoj bazi, no i manje od toga će donijeti mnoge zdravstvene prednosti. Hodanje poboljšava cirkulaciju, pozitivno djeluje na kardiovaskularni sustav i može smanjiti rizik od srčanih oboljenja. Također smanjuje rizik od nastanka depresije i anksioznosti, pomaže boljoj koncentraciji, daje energiju i smanjuje stres.

Mnoge su prednosti svakodnevnog hodanja, a mi vam donosimo 8 zanimljivih stvari koje hodanje čini vašem tijelu.

 

MOZAK: Samo 2 sata hodanja tjedno može smanjiti rizik od moždanog udara za 30%.

MEMORIJA: 40 minuta hodanja 3 puta tjedno štiti dio mozga povezanog s planiranjem i pamćenjem.

RASPOLOŽENJE: 30 minuta hodanja dnevno može smanjiti simptome depresije za 36%.

ZDRAVLJE: 3.500 koraka dnevno smanjuje rizik od dijabetesa za 29%.

DUGOVJEČNOST: 75 minuta brzog hodanja tjedno može povećati životni vijek za 2 godine.

TEŽINA: 1 sat hodanja dnevno može smanjiti rizik od pretilosti na pola.

SRCE: 30-60 minuta hodanja većinu dana u tjednu drastično smanjuje rizik od srčanih bolesti.

KOSTI: 4 sata hodanja tjedno može smanjiti rizik od prijeloma kuka i do 43%.