6 namirnica za zdravo mršavljenje

 

Sa svih strana slušamo o hrani koju ne bismo trebali konzumirati dok smo na dijeti ili kada jednostavno pazimo na prehranu. Međutim, postoje određene namirnice koje su obavezne za zdravo mršavljenje i koje bi trebali imati u kući. Te namirnice, ne samo da pomažu kod mršavljenja, već opskrbljuju tijelo hranjivim tvarima koje su potrebne da čovjek ostane zdrav.

 

Zeleno lisnato povrće

Zeleno lisnato povrće poput salate, blitve i špinata, je izvrsno za zdravlje i mršavljenje. Sadrži puno željeza, koji smanjuje šanse za anemiju. Anemija može uzrokovati probleme s gubitkom težine. Zeleno lisnato povrće sadrži malo kalorija, a vrlo je hranjivo i bogato mikronutrijentima i vlaknima. Ovo povrće može se pripremiti kao varivo, salata i smoothie, ali je važno da se što manje termički obrađuje kako bi zadržalo što više zdravih sastojaka.

 

Crvena paprika

Crvene paprike su pune vitamina C, vitamina B skupine i prehrambenih vlakana. Potrebna vam je samo jedna paprika kako bi unijeli 100% preporučene dnevne količine vitamina C. Paprike su odlične za mršavljenje jer imaju malo kalorija, a dovoljno su slatke za užinu. Mogu se koristiti kao dodatak jelima, a možete od njih napraviti i punjene pečene paprike.

 

Jogurt sa manjim udjelom masti

Jogurt je odličan izbor za dijetu, a onaj sa manjim udjelom masti ima prednost za vrijeme provođenja dijete. Sadrži kalij, fosfor, jod, riboflavin, cink i vitamin B12. Kalij pomaže u izbacivanju viška soli iz tijela, što može dovesti do smanjenja krvnog tlaka. Grčki jogurt je odličan izbor za dijetu jer sadrži visoki udio proteina. Možete ga kombinirati s voćem i napraviti ukusan parfait za doručak ili ga dodati u juhu kako bi ju učinili kremastom. Također je dobar kao zaseban obrok za užinu, a može se pretvoriti u zdrave umake od jogurta koji se mogu jesti uz povrće, meso i salate.

 

Češnjak

Češnjak je vrlo dobro poznat po svojim antibakterijskim i antivirusnim svojstvima. Pomaže u smanjenju krvnog tlaka i štiti srce od kardiovaskularnih problema. Češnjak također može pomoći u reguliranju nastanka masnih stanica u našem tijelu. Spoj koji se nalazi u češnjaku, može pomoći u sprječavanju nastanka masnih stanica, te na taj način spriječiti prekomjerno debljanje. Češnjak također može pospješiti sagorijevanje masti i pomoći kod uklanjanja suvišnih kilograma.

 

Bobičasto voće

Bobičasto voće je odlično za mršavljenje i zdravlje. Nije važno jedete li jagode, kupine, maline ili borovnice. Sva njihova pozitivna djelovanja su gotovo jednaka. Ove bobice su slatke i smanjiti će želju za slatkim. Bobičasto voće sadrži velike količine antioksidansa. Oni mogu pomoći u mršavljenju i štite od slobodnih radikala za koje se zna da uzrokuju rak. Također mogu pomoći da povećate razinu energije i osjećate se bolje.

 

Naranča, mandarina, grejp, limun

Agrumi su izvrsni za mršavljenje. Neki imaju dovoljno sladak okus kako bi mogli zadovoljiti dnevnu potrebu za slatkim. Vlakna iz agruma poboljšavaju probavu i ubrzavaju metabolizam, dok vitamin C jača imunološki sustav. Mogu se upotrijebiti u obliku soka ili jesti sirovo.