6 koraka do vitkog struka

 

Stanite pred ogledalo i opustite se. Uzmite krojački metar i izmjerite svoj trbuh u visini pupka. Ako je opseg vašeg trbuha veći od 88 cm, bilo bi najbolje promijeniti način prehrane jer vam prijeti veći rizik od razvoja raznih bolesti.

Donosimo vam 6 koraka pomoću kojih možete imati ravan trbuh i riješiti se masnoća oko trbuha.

 

1. korak

Ograničite potrošnju sira, crvenog mesa i jaja, jer te namirnice promiču upale uzrokovane visceralnim masnim tkivom koje se nakuplja oko trbuha. Za razliku od potkožnog masnog tkiva, visceralno masno tkivo koje se skuplja oko trbuha, nastaje duboko u tijelu. Nalazi se oko unutrašnjih organa u trbuhu, a može zahvatiti i jetru.

 

2. korak

Koristite maslinovo ulje umjesto maslaca, te ribe umjesto crvenog mesa. Omega-3 masne kiseline kojih ima u lososu, sardinama, tuni i inćunima su vrlo važne za cjelokupno zdravlje. One potiču proizvodnju antiupalnih sredstva, koji poboljšavaju metabolizam lipida i povećavaju osjetljivost na inzulin, te na taj način pospješuju gubitak težine.

 

3. korak

Smanjite unos slatkiša, rafiniranih žitarica i alkohola jer ometaju ravnotežu inzulina. Kada pojedete komad torte ili popite čašu vina, gušterača luči inzulin, hormon koji regulira razinu glukoze u krvi, a višak šećera se pretvara u masnoću. Ovaj hormon tijekom vremena počinje slabije raditi i uzrokuje inzulinsku rezistenciju.

 

4. korak

Uživajte u svježem voću i orašastim plodovima, koji su bogati antioksidansima. U kiviju i agrumima se nalazi vitamin C, u sušenom voću vitamin E, u jabukama kvercetin, a antocijan u borovnicama. To su samo neki od antioksidansa koji imaju pozitivno djelovanje na cjelokupno čovjekovo zdravlje i neutraliziraju slobodne radikale. Osim toga, svježe voće i orašasti plodovi su odličan obrok koji sprječava glad između obroka.

 

5. korak

U svoj jelovnik uvrstite cjelovite žitarice kao na primjer quinoa, ječam, zob i raž. Obrok koji je bogat vlaknima odličan je za mršavljenje jer daje dulji osjećaj sitosti. Vlakna također omogućuju bolju probavu, a time mogu i smanjiti nadutost.

 

6. korak

Tjelovježba je vrlo važna kako bi smanjili masnoću oko trbuha te ga oblikovali i učvrstili. Za to će pomoći kardio vježbe i vježbe za trbušne mišiće. Osim tjelovježbe vrlo je važno dovoljno se kretati što znači redovito šetati ili se baviti nekom aktivnosti kao što je trčanje, plivanje, biciklizam.

[Također pročitajte: Vježbe koje će ukloniti salo na trbuhu]