5 dobrih razloga za trening s vijačom

 

Trening s vijačom je odlična kardio vježba u kojoj rade sve skupine mišića. Odlično je za noge i stražnjicu, te trbušne mišiće i ruke. No, u isto vrijeme je i vrlo zahtjevno u početku. U nastavku vam donosimo pet razloga za trening s vijačom.

[Za vježbe s vijačom pogledajte: Preskakanje užeta: odličan kardio trening]

 

1. Potrošnja kalorija

U sat vremena preskakanja vijače možete potrošiti 600 – 1000 kalorija. Taj broj varira ovisno o težini. American Heart Association govori da osoba teška 45 kg u jednom satu potroši 500 kcal, a osoba teška 90 kg potroši 1000 kcal.

U tome, važnu ulogu ima intenzitet vježbanja. Osoba teška između 60-65 kg koja napravi 70 skokova u minuti, u jednom satu izgubi 620 kcal. Sa užetom je lako napraviti i metabolički trening. Takav trening ubrzava metabolizam od 10-25% u sljedećih 48 sati.

 

2. Mogućnost treniranja na bilo kojem mjestu

Uže je odlično sredstvo za vježbanje jer ga možete koristiti bilo gdje i odraditi kvalitetan kardio trening u kratkom vremenu kod kuće, na putovanju, u prirodi ili fitness centru. Ako ste u stisci s vremenom, potražite prikladno mjesto i napravite kratki ali intenzivni trening.

 

3. Ravnoteža i koordinacija

Pomoću preskakanja užeta, možete brzo razviti ravnotežu i koordinaciju, koja je usko povezana s pokretljivošću i motoričkim sposobnostima. Sve to ima važnu ulogu u različitim sportovima i životu općenito, a smanjuje se i mogućnost ozljede.

 

4. Opuštanje i poboljšanje koncentracije

Kao i svi drugi sportovi, trening s vijačom će također osigurati bolje raspoloženje i opuštenost jer vas opskrbljuje hormonom sreće – endorfinom. Vježbanjem se oslobađa endorfin koji stvara osjećaj sreće i euforije. Istraživanja su pokazala da kardio vježbe pomažu u boljoj koncentraciji, učenju i općenito razmišljanju.

 

5. Zdravo srce i pluća

Za vrijeme preskakanja užeta, broj otkucaja srca se znatno povećava. Budući da je intenzitet treninga s užetom visok, ima veliki utjecaj na metaboličke procese u tijelu. Uz redovito vježbanje ćete napraviti dobru stvar za vaše srce i krvne žile te disanje.