3 jednostavne vježbe za seksi bedra

 

Da bi noge bile vitke, a isto tako i bedra potrebno je pridržavati se zdrave prehrane i usredotočiti se na vježbanje. Trening može uključivati ​​sljedeće tri vježbe za seksi bedra.

Radite tri serije po 10-15 ponavljanja za svaku od vježbi opisanih u nastavku i to će biti dovoljno da u mjesec dana rezultati budu vidljivi.

 

Vježbe za seksi bedra:

Vježba 1

Lezite na trbuh i položite čelo na prekrižene ruke. Trbuh pritisnite na tlo, savijte noge u koljenima i držite ih skupljene što duže možete. Podignite gornji dio nogu (bedra) nekoliko centimetara od tla.

vjezbe-za-seksi-bedra-1

Tijekom izvođenja ove vježbe budite usredotočeni na pokrete koje izvodite i mišiće stražnjice. Zadržite položaj 1-2 sekunde, a zatim se polako spustite u početni položaj.

 

Vježba 2

Spustite se na koljena i ruke pa se tijelom okrenite na jednu stranu. Ispružite desnu nogu, težina tijela treba biti na lijevom koljenu i ruci, a dlan ravno na tlu. Podignite desnu nogu do visine kuka i zadržite ju u tom položaju.

vjezbe-za-seksi-bedra-2

Za bolju ravnotežu trbušne mišiće imajte napete cijelo vrijeme. Ostanite u tom položaju 1 sekundu, a zatim polako spustite nogu na pod. Nakon nekoliko podizanja, zamijenite nogu.

 

Vježba 3

Noge trebaju biti razmaknute, a prsti lagano prema van. Ruke podignite i ispružite. Trbušne mišiće držite napete, a leđa neka budu ravna. Polako se spustite u koljenima prema dolje pod kutom od 45 stupnjeva i budite oprezni da koljena ne prelaze razinu prstiju na nogama. Ostanite u tom položaju 1-2 sekunde, pa se ravnih leđa podignite prema gore u početni položaj.

vjezbe-za-seksi-bedra-3

Ove vježbe su vrlo jednostavne ali daju vrlo dobre rezultate.