10-minutni jutarnji trening koji možete raditi kod kuće

 

Ujutro vjerojatno prvo pomislite na finu šalicu kave koja će vas razbuditi i dati vam energije za daljnje obaveze. Probajte početi drugačije! Vježbanjem, naravno. To je učinkovitije i zdravije od bilo koje kave. Nakon 10 minuta ćete biti svježi i spremni za rad.

No, prvo pogledajmo zašto uopće raditi jutarnji trening nakon buđenja. Popodne ili navečer, nakon dnevnih obaveza često nemamo vremena, volje niti snage odraditi trening. Zbog toga je najbolje obaviti jutarnji trening jer smo tada odmorni i spremni za nove aktivnosti. Istraživanja pokazuju da osobe koje odrade jutarnji trening bolje spavaju od onih koji prakticiraju trening u večernjim satima. Jedan od razloga za probleme s spavanjem je upravo adrenalin, koji nam ne dozvoljava san u uobičajeno vrijeme.

Znamo da se tada njegova razina povećava i time se ubrzavaju otkucaji srca, šire krvne žile i usmjerava više krvi u srce, pluća i mišiće.

Dakle, od samog jutra ćete potrošiti nekoliko kalorija i sakupiti dovoljno energije za cijeli dan. Jutarnji trening zbog oslobađanja endorfina ima pozitivan utjecaj na raspoloženje, što je još jedan razlog da dan započnete vježbanjem!